Optiek Hons: Verzeker je bril, verzeker je klare kijk.

Bij Optiek Hons zijn we steeds op zoek om het comfort van en de service voor onze klanten naar een hoger niveau te tillen. Na twee jaar denkwerk zijn we dan ook trots u ons nieuwste aanbod op het vlak van duurzaamheid voor uw klare kijk te kunnen voorstellen. Met onze partners van Rodenstock zijn we op de proppen gekomen met een omnium bril/glasverzekering.

Een kapotte bril prijkt hoog in de top-drie van schademeldingen bij verzekeringsagenten. Een ongelukje schuilt dan ook in een klein hoekje. Zeker omdat een bril een object is dat de meeste mensen de hele dag op zich dragen. Iedereen heeft een van de volgende scenario’s wel eens meegemaakt: je gaat op je bril zitten, iemand stoot tegen je hoofd, je valt op je bril of je vergeet hem op terras of in je favoriete restaurant. Onze nieuwe omnium bril/glasverzekering biedt de oplossing voor al die gebeurlijke incidenten.

De bril/glas-omnium verzekering dekt:

  • Alle Rodenstock merkglazen. Zowel enkelvoudige als multifocale glazen.
  • Alle Rodenstock montuurlicenties in combinatie met Rodenstock merkglazen
  • Alle gevallen van breuk en/of schade zijn omnium verzekerd mits een vrijstelling van 20 procent op de verkoopwaarde.
  • Alle gevallen van diefstal en verlies zijn omnium verzekerd mits een vrijstelling van 40 procent op de verkoopwaarde.

Voorwaarden:

  • Duurtijd: maximaal 3 jaar vanaf aankoopdatum
  • Maximaal 2 vervangingen en/of herstellingen van uw omnium verzekerde bril/glazen
  • Alle vervangingen en/of herstellingen worden uitgevoerd met het identieke montuur, type glazen met identieke sterkte.

Wat te doen bij schadegeval?

  • Breuk: u brengt de beschadigde bril en de Rodenstock pluscard naar Optiek Hons.
  • Diefstal of verlies: U meldt het verlies of diefstal bij (h)ons. Aan de hand van de Rodenstock Pluscard wordt het door ons verder afgehandeld.

Vraag zeker naar meer informatie inzake verzeker je bril, verzeker je klare kijk bij uw volgende bezoek aan de winkel.